"Cid" "Aangepast" "Titel" "Utgelicht" "Website" "Resultaat" "Mogelijke knelpunten" "Karakterisering" "Benodigd" "Toegezegd" "Publiek" "Privaat" "Titel mijlpaal 1" "Uitleg mijlpaal 1" "Datum mijlpaal 1" "Status mijlpaal 1" "Titel mijlpaal 2" "Uitleg mijlpaal 2" "Datum mijlpaal 2" "Status mijlpaal 2" "Titel mijlpaal 3" "Uitleg mijlpaal 3" "Datum mijlpaal 3" "Status mijlpaal 3" "Titel mijlpaal 4" "Uitleg mijlpaal 4" "Datum mijlpaal 4" "Status mijlpaal 4" "Titel mijlpaal 5" "Uitleg mijlpaal 5" "Datum mijlpaal 5" "Status mijlpaal 5" "Titel mijlpaal 6" "Uitleg mijlpaal 6" "Datum mijlpaal 6" "Status mijlpaal 6" "planning" "Bestuurlijk voornaam" "Bestuurlijk achternaam" "Bestuurlijk email" "Bestuurlijk telefoon" "Bestuurlijk linkedin" "Ambtelijk voornaam" "Ambtelijk achternaam" "Ambtelijk email" "Ambtelijk telefoon" "Ambtelijk linkedin" "Projectleider voornaam" "Projectleider achternaam" "Projectleider email" "Projectleider telefoon" "Projectleider linkedin" "Publicatie status" "Auteur" "Regio" "Vernieuwingsspoor" "Gemeente" "175" "04 07 2016" "Nieuwe verbindingsweg N210 - Noord / Lekdijk" "-" "-" "Een robuuster wegennet, beter bereikbare bedrijventerreinen, calamiteitenroute." "-" "Ontlasting van de verkeersdruk op het dijktraject tussen Krimpen aan de Lek en Krimpen aan den Ijssel, het verbeteren van de bereikbaarheid van de desbetreffende bedrijfsterreinen en de risicospreiding in geval van een calamiteit op de Algeracorridor." "4000000" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "2019-2020" "wethouders Boudesteijn (Krimpen aan den Ijssel) en Neven (Krimpenerwaard)" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "Gepubliceerd" "Ivar Branderhorst [ivaradmin]" "-" "Connectiviteit" "Capelle aan den IJssel,Krimpen aan den IJssel" "41" "29 06 2016" "Aansluitingen A15 en N57" "-" "-" "Verbeteren bereikbaarheid HIC en Voorne-Putten door inframaatregelen (na)bij de aansluitingen Hoofdwegennet (HWN) en onderliggend wegennet (OWN)." "2020-2026" "Zowel in de huidige als toekomstige situatie is er sprake van structurele congestie en vertraging in en rondom het HIC en Voorne-Putten.  De problematiek spitst zich vooral toe rond de routes over de Harmsenknoop, het Hartelkruis en de Aveling. De reguliere spitsvertragingen in termen van voertuigverliesuren zijn voor dit gebied ongeveer vergelijkbaar met de dagelijkse vertragingen op de A20 tussen Terbregseplein en knooppunt Gouwe (nr. 2 in de file top 50 in 2014). Om de bereikbaarheid te verbeteren is een aantal infrastructurele maatregelen bedacht en deels uitgewerkt, te weten: 1) Aansluiting N57-A15 tweestrooks tot en met de splitsing A15 west en oost; 2) Rotonde ten oosten Harmsenknoop vervangen door kruispunt met VRI; 3) Route 2 rijstroken maken vanaf Harmsenbrug tot voor de Calandbrug; 4) Kruispunt N218-Borgtweg: optimalisatie van het kruispunt; 5) Kruispunt N218 Groene Kruisweg-N494 Kanaaldijk West verplaatsen en capaciteit uitbreiden. Voorts wordt onderzocht welke maatregelen nabij de Aveling en het Hartelkruis benodigd zijn." "15000000" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "2020-2026" "Betrokken wegbeheerders RWS, PZH en gedeeltelijk Rotterdam" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "Gepubliceerd" "Brenno Visser [developer]" "-" "Connectiviteit" "Hellevoetsluis,Westvoorne,Brielle" "38" "29 06 2016" "Herontwerp Brienenoord Algeracorridor" "-" "-" "Tweetal multimodale oeververbinding nabij Van Brienenoordcorridor" "nnb" "Een groot deel van de inwoners in de regio rond Rotterdam woont in de oostflank rond de A16. De bereikbaarheid van/naar dit gebied is beperkt tot een aantal oeververbindingen, waaronder de Van Brienenoordbrug en de Algerabrug. Dit beperkte aantal oeververbindingen leidt tot forse omrijdbewegingen en een laag fietsgebruik. Ook het een goede noord-zuid OV verbinding ontbreekt, waardoor een verplaatsing per OV onvoldoende aantrekkelijk is. De beperkte bereikbaarheid schaadt de ruimtelijke-economische ontwikkeling van de Zuidvleugel. Een structurele oplossing is gevonden in het realiseren van een multimodale oeververbinding aan de west- en oostkant van de Van Brienenoordbrug." "650000000" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "nnb" "I&M, Rotterdam en Krimpen/Capelle" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "-" "Gepubliceerd" "Brenno Visser [developer]" "-" "Connectiviteit" "Capelle aan den IJssel,Krimpen aan den IJssel"